Αμβρόσιος Κάρδαρης

Τίτλος Ομιλίας: Εφαρμογή Coaching δεξιτήτων σε απαιτητικούς οργανισμούς, η περίτπωση των Contact Centers. 

Senior Executive, Consultant, Strategic Advisor for Customer Operations

Ο Αμβρόσιος Κάρδαρης είναι Senior Executive με περισσότερα από 29 χρόνια εμπειρίας στις τηλεπικοινωνίες και την εξυπηρέτηση πελατών, εξειδικευμένος στον στρατηγικό σχεδιασμό, τον ψυφιακό μετασχηματισμό και το operational excellence. Είναι ένας ανθρωποκεντρικός ηγέτης που εστιάζει στην αυθεντική επικοινωνία και στο leading by example.

Είναι Managing Director της CX Optimus Greece που εξειδικεύεται στην βελτίωση του Customer Experience. Έχει διατελέσει General Manager της COSMOTE e-Value για 18 έτη, Operations Manager στη GERMANOS Group of Companies, και σε άλλες διοικητικές θέσεις από το 1994. Έχει σπουδάσει Οικονομικά στο American College Of Greece, Deree College, έχει παρακολουθήσει πληθώρα σεμιναρίων και στη παρούσα φάση ολοκληρώνει την εκπαίδευσή του στο Coaching, στο Athens Coaching Institute.

Linkedin: https://www.linkedin.com/in/kardaris-amvrosios/